Descobreix Marià Fortuny en família amb una visita dinàmica a l’exposició, on els més petits es converteixen en artistes i crítics d’art amb activitats creatives.Descobreix Marià Fortuny en família amb una visita dinàmica a l’exposició, on els més petits es converteixen en artistes i crítics d’art amb activitats creatives.Descobreix Marià Fortuny en família amb una visita dinàmica a l’exposició, on els més petits es converteixen en artistes i crítics d’art amb activitats creatives.


Categoria

DESCRIPCIÓ

Descobrint Marià Fortuny és una activitat pensada per a famílies, una visita dinamitzada a l’exposició “Fortuny, l’observació de la natura” que busca apropar la figura del pintor i la seva obra a tots els públics. Mitjançant suport visual i manipulatiu, els més petits seran els protagonistes tot convertint-se tant en crítics i analistes d’art com en autèntics artistes que tindran l’oportunitat de crear la seva pròpia obra.

*Exposició temporal al Museu de Reus. Del 20 de setembre al 13 de desembre del 2025. Son les úniques visites comentades que es realitzen.


CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

  • 1.30h de duració
  • Visita comentada a l’exposició del Museu de Reus (MASV) “Fortuny, l’observació de la natura”.
  • Visita dins del Museu.

PREU

  • Adults: 8€ per persona. Reservar a la pàgina de reserves o avisant a participa@anseducacio.cat
  • Petits (6 a 11 anys): 6€. Reservar a la pàgina de reserves o avisant a participa@anseducacio.cat

LLOC DE TROBADA

GRUPS CONCERTATS

  • Us proposem una visita tancada per a grups en un horari concertat a través d’un guia especialista en la temàtica.
  • Podeu reservar la vostra plaça trucant al 877 65 21 42 o bé enviant un correu a participa@anseducacio.cat

CALENDARI I RESERVES

Si vols reservar ruta per a un grup gran, contacta directament a participa@anseducacio.cat.

*Les rutes ja plenes no es visualitzen al calendari.  



0
We aren’t able to process your payment. Please, try again.
Gràcies per la teva inscripció!
Et proporcionem el teu nº d'inscripció:
ADD TO iCAL CALENDAR

FAQs

Preferiblement demanem que ompliu el formulari que hi ha més a munt amb totes les dades i tots els dubtes. Recomanem molt que sigueu flexibles amb les dates, proposant-ne entre dues i tres dates alternatives. Així hi haurà més possibilitat de trobar un espai.

És molt recomanable per trobar una data desitjada.

Estem a la vostra disposició per ajudar-vos amb la planificació de la sortida, fer-vos recomanacions i fins i tot adaptar-la mínimament al que necessiteu.

Hem elaborat un sistema de preus sostenible i raonable centrat en amortitzar la inversió i l’ús de material adaptat que s’utilitza durant l’activitat. Tanmateix es valora la remuneració del professional de l’educació que realitza l’activitat.

Ans Educació es una empresa de professionals de l’educació (mestres, professors titulats, etc.) que han triat oferir-la des d’un indret diferent. Per tal motiu demanem respecte, compromís i professionalitat per part dels contractants.

Activitats relacionades

Perquè sabem que t'agrada la història

Visita guiada al Refugi Antiaeri de la Patacada

Ofereix una immersió única en la història de la Guerra Civil a Reus a través d’un recorregut subterrani de 300 metres. Descobreix com era la vida sota els bombardejos visitant un dels refugis antiaeris millor conservats del país

Llegeix més

Visita guiada a l’exposició “Fortuny, l’observació de la natura”

Descobreix el Fortuny més inesperat: una ruta guiada que et farà viatjar pels paisatges fascinants del Marroc, Nàpols i Granada a través de la natura i l’art. Una experiència immersiva per connectar amb l’essència més salvatge i captivadora del pintor.

Llegeix més

Alumnes representant la Tarragona medieval

La Tarragona medieval

CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, ESO
TARRAGONA
3H

Apren a peu de carrer com era la Tarragona Medieval a través dels espais més singulars, de la mà dels personatges més importants. Descobrirem com eren els poders feudals, la mà del rei, la vida dels jueus o el dia a dia als mercats.

Llegeix més

Taller familiar: Rodem una pel·lícula de romans?

Activitat familiar que acosta grans i petits al món de la recerca, la restauració i la història. Durant el taller (1h-1h30), els infants descobriran els oficis amagats darrere de sèries, pel·lícules o videojocs. Acompanyats per un director de cinema, viuran dos tallers pràctics amb elements romans per culminar amb el rodatge d’una pel·lícula al museu.

Llegeix més