Et dissenyem la teva dinàmica 

Tu tries

Duració
Format
Temàtica
Indret

Què Prefereixes?

Opció 1. Planifica la teva excursió


Si estàs immers en un projecte de classe i necessites fer una sortida a l’exterior i treballar sobre els conceptes d’aula que ajudes a aplicar, et dissenyem la sortida i portem els educadors per a fer-la amb els teus alumnes. Tu tries l’indret, quan la vols fer i el que vols treballar. Amb una consulta per correu t’ho solucionem en uns dies.

Consulta’ns perquè t’ho posem fàcil. Gestionem les teves reserves, creem la dinàmica i l’executem.

PREGUNTA'NS

Opció 2. Creem el teu taller o dinàmica a l'aula


Aplica els conceptes treballats a l’aula durant el projecte/curs a través d’una dinàmica participativa que reuneix totes les característiques que necessites. La dinàmica busca resumir el contingut i aplicar-lo a la participació, al joc i la valoració a través l’alumnat. Pots demanar teatralitzacions, dinàmiques i jocs. Recorda que venim al teu centre escolar.

Consulta’ns perquè t’ho posem fàcil. Creem la dinàmica i l’executem sense haver-te de moure!

PREGUNTA'NS

Opció 3. Activitat de Lleure pel Centre


Adreçat als centres educatius que volen celebrar una festa de final de curs, d’aniversari o bé Jornades Culturals. T’oferim diferents possibilitats per organitzar una jornada de lleure i diversió amb elements del nostre entorn, vestimenta, jocs tradicionals o d’altres adaptats al temari. Tu tries!

També tens l’opció de demanar un disseny personalitzar per al teu centre escolar, amb activitats que reflecteixin la vostra essència i “enganxin” a la participació de l’alumnat.

Consulta’ns ara, ens agradarà conèixer les teves idees.

PREGUNTA'NS

Alguns projectes realitzats

  • L'arquitecte Pere Caselles. Sortida de descoberta adaptada per als mes petits de 3er de Primària per descobrir el Modernisme Reusenc des de l'òptica del seu arquitecte més treballador.
  • El Tresor Valuós del Port. Sortida al port del Serrallo per als infants de p5. L'objectiu: descobrir un tresor a través d'un conte que ofereix contingut pedagògic i valors socials.
  • Els Jocs dels nostres Avis. Projecte amb 2on de primària on els més petits descobrien aquells jocs que realitzaven els infants ara fa 70 anys. El projecte incloïa aquesta sortida i també una part a l'aula on es treballaven conceptes pedagògics que situaven a l'alumnat en el temps i l'espai.
  • TimeLine. Treball a l'aula sobre una línia del temps aplicada als conceptes que treballa cada aula. Hem realitzat a CI, CM i ESO. Totes elles han estat construïdes pedagògicament, adaptades al contingut especificat per les mestres i aplicat en jocs i dinàmiques diferents. Es busca la comprensió, la situació i la participació de l'alumnat.
  • Coeducació 8M. Creació i execució de dinàmiques pedagògiques adaptades a continguts sobre Gènere, història i ciències. Adaptació des de P3 a CS de primària. Treball de contingut local, construcció de fins a 8 dinàmiques diferents.
  • Els Jocs Antics. L'escola demanava per final de curs una dinàmica participativa i activa al centre amb un contingut compatible amb el projecte escolar. Es van realitzar jocs construïts a través d'un personatge teatralitzat que venia de fa 100 anys i explicava aquests jocs als més petits. La dinàmica contenia un contingut temàtic de reflexió i diversió.
  • El món de l'Eduard Toda. Dinàmica participativa per a CI de l'escola amb el nom homònim al personatge reusenc, que descobria els diferents mons que va visitar i les diferents cultures que va aprendre.